Bel ons op 085 - 273 8331
· Vandaag bereikbaar tot 17:00 uur

Zet je bedrijf of product steviger in de markt

Bedrijfsanimatie

  • Jouw doelgroep duidelijk informeren
  • Daarom een bedrijfsanimatie!

Offerte ontvangen

Bedrijfsanimatie

Bedrijven kunnen steeds moeilijker uitleggen wie ze zijn en wat ze doen. Op internet is zoveel informatie beschikbaar dat we niet meer weten welke informatie relevant is en welke niet. Bedrijfsanimaties zijn daarom dé oplossing om structuur aan te brengen in die overload aan informatie. Bij FreshTV Videomarketing zijn we ervan overtuigd dat een geanimeerde video serious business is. Productvideo’s, voorlichtingsfilms en uitlegvideo’s: we kunnen ze allemaal een stuk simpeler en aantrekkelijker maken door ze te animeren in 2D of 3D. Een bedrijfsanimatie biedt veel creatieve mogelijkheden om in minder tijd meer informatie te presenteren. Waar een video met acteurs vaak een commercieel randje heeft en moeilijker te ensceneren is, maken wij bedrijfsanimaties juist om te informeren en meer ingewikkelde dingen uit te leggen. Met een bedrijfsanimatie van FreshTV kun je écht indruk maken.

Succesvolle voorbeelden van bedrijfsanimaties

TKP Pensioenfonds KPN bedrijfsanimatie

Duidelijkheid in de vorm van een frisse bedrijfsanimatie.

WiSensys bedrijfsanimatie

Een bedrijfsanimatie over WiSensys, het platform voor draadloze metingen.

Jouw klant enthousiasmeren

Jouw klant enthousiasmeren

Met een originele en speelse bedrijfsanimatie gaat het ons lukken om jouw bedrijf of product stevig(er) in de markt te zetten én maken we je klanten enthousiast. Een corporate video laat namelijk zien dat je creatief bent en met je tijd meegaat. Eerst kijken we wat je doel en wie je doelgroep is. Wat wil je precies bereiken met je animatie? En met wie communiceren we dan? Waar heeft je klant behoefte aan en wat vinden zij leuk? Bij FreshTV gebruiken we hier geen moeilijke modellen voor, daarentegen: we zijn processen juist aan het vereenvoudigen.

We verplaatsen ons in je klant en we gaan na wat voor hen belangrijk is. Het draait immers niet om jou, maar om de klant die koning is. En jouw bedrijf of product is de oplossing. Een bedrijfsanimatie biedt ook de mogelijkheid om gemakkelijk je huisstijl te verwerken. Klanten zullen namelijk bepaalde kleuren of karakters associëren met je organisatie. Onze bedrijfsanimaties zijn verrassend, concreet en speels. Hoe duidelijker en aantrekkelijker het verhaal, hoe makkelijker voor jouw doelgroep.

Daarom een bedrijfsanimatie!

Daarom een bedrijfsanimatie!

Bedrijfsanimaties zijn er in verschillende soorten en maten. Ze bieden je de mogelijkheid om productvoordelen écht tot leven te brengen. In een animatie kun je jouw verhaal hardop vertellen omdat je niet passief bezig bent met het vastleggen van evenementen met een camera.

Beeld je bijvoorbeeld het volgende eens in: we starten met een close-up van jouw (hoofd)kantoor waar je medewerkers keihard aan het werk zijn. Vervolgens zoomen we uit om het hele gebouw te kunnen zien en dan schieten we omhoog de lucht in voor een totaalperspectief.

Een geanimeerde bedrijfsvideo maakt het eenvoudig om alles in perspectief te plaatsen. FreshTV laat niet los. Voorafgaand aan het produceren van je bedrijfsanimatie denken we mee met hoe we jouw video goed vindbaar kunnen maken. Je wilt natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen jouw bedrijfsanimatie zien.

Wat anderen zeggen...

Prima, voor de toekomst zijn jullie onze eerste optie! Zodra we weer wat in de richting van video's extern willen gaan doen, komen jullie aan bod.
Matthijs beoordeelde
FreshTV met een
8

— Matthijs Gaikema, Head of Communications @ Conrad

Wij hebben FreshTV voor diverse projecten ingezet met een super eindresultaat. Prettige samenwerking, professioneel maar relaxed. Op naar de volgende video-samenwerking!
Stefanie beoordeelde
FreshTV met een
9.3

— Stefanie Beers, Adviseur Marketing & Communicatie @ ChipSoft

6 succesfactoren tot een succesvolle video

Wij weten precies hoe we jouw video maximaal kunnen laten scoren.

Doel van de videofilm - FreshTV

1. Doel van de videofilm

Script voor film bedenken-FreshTV

2. Script vaststellen

Videomarketing strategie-FreshTV

3. Marketing strategie

Succesvolle video lancering-FreshTV

4. Lancering van de video

Video advertenties FreshTV

5. Video Ads

Video CTA-FreshTV

6. Door klikken (CTA)

Peter de Graaf

Peter de Graaf

Videomarketing specialist

Met passie voor het vak kijkt Peter altijd waar de kansen liggen van een succesvolle video of animatiefilm. Ruim 13 jaar ervaring in de TV en Marketing wereld zorgen voor een gezonde dosis kennis die dagelijks wordt aangevuld met nieuwe data die minutieus worden bestudeerd!

Trots op onze Peter vanwege zijn passie voor video, kritische blik en frisse manier van leiding geven. Waar hij gelukkig van wordt? Van zijn vrouw en kinderen!

Bekijk het complete FreshTV team

Vraag ons het hemd van het lijf

Aarzel niet om in contact met ons te komen en ons het hemd van het lijf te vragen over een bedrijfsanimatie. We hebben de oplossing voor jou communicatievraagstuk!

Offerte ontvangen
Of maak direct een afspraak

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

Veelgestelde vragen

Moet ik zelf met ideeën komen of bedenken jullie alles?

Als doorgewinterde videomakers hebben wij veel ervaring met het schrijven van scripts voor video- of animatiefilms. Op basis van jullie wensen en ideeën laten wij onze denktank draaien om tot een lekker lopend en bovenal succesvol script te komen. Ongetwijfeld hebben jullie al nagedacht over de inhoud van de film. Deel jouw input via ons jouw verhaalformulier!

Wat hebben jullie nodig om een offerte te kunnen maken?

Een goed passende offerte stellen we op door middel van een (telefonisch) gesprek. Dit doen we om de aanvraag van de juiste oplossing te voorzien. Wij gaan voor succes en passen de offerte aan op basis van de input die jij ons geeft! Hierbij houden we onder andere rekening met doelstellingen, budget en deadlines.

Hoe krijg ik meer views op YouTube?

Om meer views te krijgen op je YouTube video’s moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Het is zaak dat jij Google/YouTube vertelt waar de video over gaat. Dat doe je door elke video te voorzien van een relevante titel, beschrijving en labels waar belangrijke zoekwoorden worden genoemd. Daarnaast speelt de lengte van de video een belangrijke rol. Is de film te lang? Dan klikt je doelgroep minder snel op de video en kijken ze deze vervolgens ook minder vaak tot het einde uit. Zonde! PS: het aantal views zegt nog niets over het succes van de film. Voor meer informatie neem contact op met onze adviseurs.

+

Doorzoek de FreshTV website

Of zoek direct naar Commercial, Animatie, of Bedrijfsfilm.

+

FreshTV.nl maakt gebruik van cookies. Wanneer u gebruik blijft maken van onze website gaat u hier automatisch mee akkoord en gaan wij ervan uit dat u zonder problemen al onze cookies accepteert.