starstarstarstarstar 4,8/5 – 70 Google Reviews – Experts sinds 2009

Jouw unieke visie in een
krachtige bedrijfsfilm laten maken

Jouw bedrijfsfilm laten maken door Phil & Flo is dé manier om de aandacht van je doelgroep te pakken.

Video afspelen

Ontvang Gratis E-book

10 Strategieën over Contentcreatie​.
Verrijk je strategie met inzichten over video, animatie en website-optimalisatie.

Intro
Wij geloven in de kracht van goede bedrijfsfilms met betekenis. Ons team zet zich in om voor jou de mooiste film te maken waar je trots op kan zijn. Daarbij zorgt een video tot wel 80% meer conversie op je site

Video afspelen
Video afspelen

Prachtige bedrijsfilms met betekenis
Als merk wil je opvallen. Je boodschap overbrengen en je doelgroep overtuigen. Een bedrijfsfilm laten maken door Phil & Flo is de manier om de aandacht te pakken, de toon te zetten en om een blijvende indruk achter te laten. Is je doel om meer mensen op je site te converteren? Dan produceren wij een video met de optimale lengte en uitnodigende call-to-action.

Video afspelen
Video afspelen

Maak van je kijkers klanten
Als je een bedrijfsfilm laat maken voor een bepaalde doelgroep, wil je deze ook tot actie aanzetten om met je in gesprek te komen. Storytelling is een uitstekende manier om een emotionele connectie te maken met je doelgroep. Daardoor hebben ze een goed gevoel bij jouw bedrijf en zullen ze eerder voor jou kiezen. Wanneer ze alleen maar oppervlakkige, zakelijke informatie hebben, haken de meeste mensen af. Onze specialisten zorgen ervoor dat je bedrijfsfilm potentiële klanten aanspreekt in sfeer, toon en stijl. Maar uiteraard weten onze specialisten ook hoe je tot wel 80% meer conversie kan realiseren met onze krachtige bedrijfsfilms.

Video afspelen
Video afspelen

Voor wie maak je een bedrijfsfilm?
De eerste doelgroep waar je aan kunt denken zijn natuurlijk nieuwe opdrachtgevers en zelfs potentiële werknemers. Een emotionele connectie door je verhaal te vertellen in een bedrijfsfilm, garandeert een positieve indruk op je organisatie. Ook klanten voor je product of dienst moeten jouw bedrijf zien dankzij de bedrijfsfilm.

Hetzelfde geldt voor potentiële werknemers: Als je het beste talent wilt aantrekken, moet je hun aandacht en interesse vangen (bekijk ook onze Employer Branding aanpak). Dat lukt nu eenmaal beter met een professionele, visuele presentatie dan met tekst.

Al deze doelgroepen bereik je optimaal door storytelling in een professionele bedrijfsfilm.

Wat zijn de voordelen van een bedrijfsfilm?
75% van de marketingprofessionals zegt dat video de beste ROI geeft ten opzichte van andere content.

Een bedrijfsfilm is de manier om je bedrijf op een opvallende manier te presenteren. Je kunt een bedrijfsvideo op verschillende platformen inzetten, zoals YouTube, Instagram, TikTok en LinkedIn. Afhankelijk van je doelgroep. Het is een van de meest effectieve manieren om je boodschap over te brengen: krachtig, duidelijk en aansprekend.

Met een goede bedrijfsfilm ben je beter vindbaar in zoekmachines en op sociale media. En je maakt een blijvende, emotionele connectie met je doelgroep. Daardoor vergroot je de kans aanzienlijk dat ze voor jou kiezen. Sterker nog 59% van bestuurders/beslissers zijn het ermee eens dat als je kan kiezen voor tekst of video ze eerder geneigd zijn te kiezen voor video.

Video afspelen
Video afspelen

Kort en krachtig je verhaal vertellen
Wat is het verhaal van je bedrijf? Dat is vaak niet eenvoudig uit te leggen. Daarom is het goed om te weten dat de videomakers van Phil en Flo al ruim 13 jaar ervaring hebben met het maken van bedrijfsfilms.

Samen met jou zetten ze alle informatie om in een korte boodschap met impact. Zij zorgen dat er niets ontbreekt wat er in een goede bedrijfsfilm hoort te zitten. Samen kom je tot een verhaal dat je doelgroep aanspreekt, past in je corporate branding en zorgt voor een beter bereik. Denk je echter dat jou verhaal zo ingewikkeld is, dat het niet in een film te pakken is? Dan kunnen we natuurlijk ook een animatie laten maken!

Je verhaal vertellen met een bedrijfsfilm
Ieder bedrijf heeft een verhaal dat het waard is om te vertellen. Door dat verhaal te vertellen, laat je niet alleen aan de wereld zien wat voor product of dienst je verkoopt, maar ook waar je bedrijf voor staat. Dat komt in een bedrijfsfilm oprecht, duidelijk en doeltreffend over. Daarom is een bedrijfsvideo een heel geschikte manier om het verhaal van je bedrijf te vertellen. Wij vertalen wat je te zeggen hebt in een hoogwaardige video die met trots deelt.

Video afspelen
Video afspelen

Persoonlijke Storytelling
Storytelling laat de persoonlijke kant zien van je bedrijf. Dat kan heel goed door uitsluitend werknemers in je bedrijfsfilm te laten zien, maar nog beter is het als je ook bijvoorbeeld klanten en leveranciers aan het woord kunt laten. Zo komt je verhaal nog authentieker over. Met een goede bedrijfsfilm die een oprecht verhaal vertelt, zorg je dat je doelgroep vertrouwen in je heeft, en eerder voor jou kiest. Kijk daarvoor ook eens op deze pagina over testimonials.

Je bedrijfsfilm laten maken voor social media
Als je bedrijfsfilm goed in elkaar zit of grappig of spannend genoeg is, zullen mensen deze gaan delen op sociale media. Dat kan zelfs leiden tot een sneeuwbaleffect en dan vergroot je het bereik exponentieel. Uiteraard kan je je succes vergroten door de inzet van specialistische video-ads. Door te kiezen voor een bedrijfsfilm van Phil & Flo, vergroot je je kansen om opgepikt te worden. Wij zetten je liever op de kaart als trending dan als saai en statisch.

Video afspelen
Video afspelen

Wat moet er in een bedrijfsfilm?
Het is belangrijk om in een bedrijfsfilm de kijker een zo compleet mogelijk en levendig beeld te geven van je bedrijf. Je wilt met een bedrijfsfilm een bepaald doel bereiken. Daarnaast is een tijdloos karakter belangrijk. Op deze manier is het verhaal niet alleen nu, maar ook over een op nog langere termijn actueel. Door mensen aan het woord te laten in de bedrijfsfilm zorg je voor een levendige situatie, waarmee je voor de kijker herkenbaarheid kan creëren.

Hoe gaat een bedrijfsfilm laten maken in zijn werk?
Je krijgt bij Phil & Flo een dedicated projectmanager toegewezen, zodat je altijd met een vast aanspreekpunt hebt te maken. Het begint met een creatieve sessie om alle ideeën te bespreken en concreet te maken. Daarna volgt een eerste opzet voor een script en krijg je de gelegenheid feedback te geven.

De projectmanager stemt alles met je af om een draaiboek met alle details voor de draaidag op te stellen. In het draaiboek zijn onder meer het script de planning en opnamelocaties opgenomen.

Video afspelen
Video afspelen

Filmen en feedback voor de bedrijfsfilm
Als het zover is dan staan de regisseur, cameraman en assistent klaar om opnames te maken voor de bedrijfsfilm. Indien het om een groot project gaat, is er tevens een lichtspecialist aanwezig.

Na de opnames is de bedrijfsfilm ruw van opzet en komt onze editor er aan te pas om de film te monteren. Je krijgt daarna een eerste concept versie van de bedrijfsfilm te zien. Hier kan je feedback opgeven die we verwerken tot een definitieve versie. Daarna is het nog mogelijk om ondertiteling toe te voegen of bijvoorbeeld een teaser van de bedrijfsfilm te maken.

Wat kost een bedrijfsfilm laten maken?
De kosten van een bedrijfsfilm zijn afhankelijk van allerlei factoren. Er is in dat opzicht dan ook geen standaard gemiddelde bedrijfsfilm prijs te noemen, want de kosten variëren bij elke productie. Denk bijvoorbeeld ook maar aan de benodigde apparatuur die invloed heeft op de kosten van een bedrijfsfilm. Het kan ook zo zijn dat er gefilmd wordt op verschillende locaties met bijvoorbeeld een drone. Al deze aspecten tellen mee net als het eventueel inhuren van externe partijen, zoals een voice-over of andere specialist.

Er is één ding zeker, en dat is dat wij je graag maatwerk bieden in alle opzichten. Dat betekent ook dat de offerte voor een bedrijfsfilm daarop is afgestemd. Wil je weten wat de kosten zijn? Neem vrijblijvend contact op met Phil & Flo.

Hoe maak je een goede bedrijfsfilm?
Goede bedrijfsfilms beginnen met een creatieve sessie om alle ideeën op tafel te krijgen, gevolgd door een script waarop je feedback kan geven. Het script bepaalt onder meer wat er nodig is voor de bedrijfsfilm productie en dat regelen wij allemaal, van apparatuur tot voice-over en van een regisseur tot editor.

Een goede bedrijfsfilm trekt de aandacht van de kijker al in de eerste seconden. We houden de aandacht vast door emotie te verwerken in het verhaal. Bijvoorbeeld door muziek op te laten bouwen of door herkenbare situatie te schetsen. Hierdoor blijft de aandacht aanwezig en voelt de kijker zich bovendien betrokken bij het verhaal dat je wilt vertellen.

Onze klanten beoordelen
ons met 4,9 van de 5 sterren

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed tellus quam, efficitur vitae magna id, egestas accumsan metus.