Bel ons op 085 - 273 8331
· Vandaag bereikbaar tot 17:00 uur

Laat je van je beste kant zien met een professionele bedrijfsfilm

Bedrijfsfilm laten maken

  • Krachtige online vindbaarheid
  • Vergroot je merkbekendheid met unieke video's
  • Data gedreven montages voor optimale kijkdichtheid

Offerte ontvangen

Bedrijfsfilm laten maken

Als bedrijf wil je zo goed mogelijk voor de dag komen. Of het nu voor potentiële werknemers is of voor klanten, je wilt opvallen en een positieve associatie teweegbrengen. Er is een betere manier om je te onderscheiden dan een tekstuele beschrijving. Met een korte, professionele bedrijfsfilm pak je de aandacht, zet je de toon en laat je een blijvende indruk achter. Juist de combinatie van storytelling, bewegend beeld en muziek heeft een positief effect die bij tekst en foto vaak mist.

Succesvolle voorbeelden van bedrijfsfilms

Bedrijfsfilm - Aldowa

Indrukwekkende making of van het Atrium

Infomercial - HZPC Sunita

Maak kennis met het nieuwe aardappelras Sunita!

Apptitude bedrijfsfilm

Apptitude heeft deze bedrijfsfilm laten maken en er succesvol nieuwe klanten door gekregen.

Pharmaspray Bedrijfsfilm

Pharmaspray heeft door FreshTV deze bedrijfsfilm laten maken. De film is voornamelijk ingezet tijdens beurzen en adviesgesprekken.

Professionele bedrijfsfilm laten maken

Professionele bedrijfsfilm laten maken

De tijd waarin een bedrijfsfilm door een handige collega met camcorder werd gemaakt, ligt ver achter ons. FreshTV kan voor jouw bedrijf een vakkundig gefilmde en gemonteerde productie maken. Door een combinatie van de juiste beelden, woorden en geluid zetten we de juiste toon en brengen we de boodschap helder over. In een bedrijfsfilm van FreshTV schijnt door hoe trots je bent op je bedrijf, en wat je voor anderen kunt bieden. Een goede bedrijfsfilm maakt het verschil tussen opvallen en genegeerd worden.

 

Wat zijn de voordelen van een bedrijfsfilm?

Wat zijn de voordelen van een bedrijfsfilm?

Een bedrijfsfilm is een uitstekende manier om je bedrijf op een opvallende manier te presenteren. Je kunt een bedrijfsvideo op verschillende platformen inzetten, voor verschillende doeleinden. Het is een van de meest effectieve manieren om je boodschap over te brengen: helder, duidelijk en aansprekend voor je doelgroep. Met een goede bedrijfsfilm krijg je een groter bereik in zoekmachines en op sociale media. En je maakt er een blijvende, emotionele connectie mee met je doelgroep. Daardoor vergroot je de kans aanzienlijk dat ze voor jou kiezen.

 Voor wie maak je een bedrijfsfilm?

Voor wie maak je een bedrijfsfilm?

De eerste doelgroep waar je aan kunt denken zijn natuurlijk nieuwe klanten en potentiële werknemers. Een emotionele connectie door je verhaal te vertellen in een bedrijfsfilm, garandeert een positieve indruk op je organisatie. Ook door klanten van je product of dienst wil je niet over het hoofd worden gezien. Hetzelfde geldt voor potentiële werknemers: Als je het beste talent wilt aantrekken, moet je hun aandacht en interesse vangen (bekijk ook onze Employer Branding aanpak). Dat lukt nu eenmaal beter met een professionele, visuele presentatie dan met tekst . Al deze doelgroepen bereik je optimaal door storytelling in een professionele bedrijfsfilm.

Van bedrijfsfilm-kijker naar klant

Van bedrijfsfilm-kijker naar klant

Als je een bedrijfsfilm laat maken voor een bepaalde doelgroep, wil je deze ook tot actie aanzetten. Bijvoorbeeld klant worden. Storytelling is een prima manier om een emotionele connectie te maken met je doelgroep. Daardoor hebben ze een goed gevoel bij jouw bedrijf, en zullen ze eerder voor jou kiezen. Wanneer ze alleen maar oppervlakkige, zakelijke informatie hebben, haken ze misschien af. Onze specialisten zorgen ervoor dat je bedrijfsfilm potentiële klanten aanspreekt in sfeer, toon en stijl, zodat je daarmee alvast een streepje voor hebt. Bekijk ook een aantal van onze succesvolle cases!

Bedrijfsfilm laten maken om nieuwe werknemers te werven

Bedrijfsfilm laten maken om nieuwe werknemers te werven

Ook als je nieuwe mensen zoekt om bij je bedrijf te komen werken, is een bedrijfsfilm een krachtig instrument. Je kunt een bedrijfsfilm goed gebruiken om te laten zien hoe het eraan toegaat op de werkvloer, wat voor leuke dingen jullie doen na het werk, en wat je werknemers inspireert. Daar worden potentiële werknemers een stuk enthousiaster van, dan van een regeltje of twee onderaan de vacaturetekst. Bovendien kun je, als je de bedrijfsfilm algemeen maakt, deze hergebruiken voor meerdere vacatures.

Kort en krachtig je verhaal vertellen

Kort en krachtig je verhaal vertellen

Wat is het verhaal van je bedrijf? Dat is vaak nog niet zo eenvoudig te uit te leggen. Daarom is het goed om te weten dat de videomakers van FreshTV veel ervaring hebben met het maken van bedrijfsfilms. Samen met jou zetten ze alle informatie om in een korte boodschap met impact. Zij zorgen dat er niets ontbreekt wat er in een goede bedrijfsfilm hoort te zitten. Samen kom je tot een verhaal dat je doelgroep aanspreekt, past in je corporate branding, en zorgt voor een beter bereik.

Je verhaal vertellen met een bedrijfsfilm

Je verhaal vertellen met een bedrijfsfilm

Ieder bedrijf heeft een verhaal dat het waard is om te vertellen. Door dat verhaal te vertellen, laat je niet alleen aan de wereld zien wat voor product of dienst je verkoopt, maar ook waar je bedrijf voor staat en wat je belangrijk vindt. Dat komt in een bedrijfsfilm oprecht, duidelijk en doeltreffend over. Daarom is een bedrijfsvideo een heel geschikte manier om het verhaal van je bedrijf te vertellen. Wij vertalen wat je te zeggen hebt in een video waarin trots, geluk en succes centraal staan.

 

Bekijk het van meerdere kanten

Bekijk het van meerdere kanten

Storytelling laat de persoonlijke kant zien van je bedrijf. Dat kan heel goed door uitsluitend werknemers in je bedrijfsfilm te laten zien, maar nog beter is het als je ook bijvoorbeeld klanten en leveranciers aan het woord kunt laten. Zo komt je verhaal nog authentieker over. Met een goede bedrijfsfilm die een oprecht verhaal vertelt, zorg je dat je doelgroep vertrouwen in je heeft, en eerder voor jou kiest. Kijk daarvoor ook eens op deze pagina over testimonials.

Je bedrijfsfilm op sociale media

Je bedrijfsfilm op sociale media

Sociale media zijn niet meer weg te denken uit online marketing. En zeg nou zelf: hoe vaak zie je een stuk tekst gedeeld worden, in vergelijking met filmpjes? Als je bedrijfsfilm een goed verhaal vertelt of grappig of spannend genoeg in elkaar zit, zullen mensen deze gaan delen op sociale media. Dat kan zelfs leiden tot een sneeuwbaleffect, en dan vergroot je het bereik exponentieel. Door te kiezen voor een bedrijfsfilm van FreshTV, vergroot je je kansen om opgepikt te worden. Wij zetten je liever op de kaart als trending dan als saai en statisch.

Wat anderen zeggen over onze bedrijfsfilms

Wij hebben FreshTV voor diverse projecten ingezet met een super eindresultaat. Prettige samenwerking, professioneel maar relaxed. Op naar de volgende video-samenwerking!
Stefanie beoordeelde
FreshTV met een
9.3

— Stefanie Beers, Adviseur Marketing & Communicatie @ ChipSoft

De samenwerking is heel goed verlopen. Professionele begeleiding gedurende het traject. Ze weten waar ze het over hebben en leveren snel, vakkundig werk af!
Kelly beoordeelde
FreshTV met een
8

— Kelly Louwen, Design & Campaign Specialist @ Ticketmaster

6 succesfactoren tot een succesvolle bedrijfsfilm

Wij weten precies hoe we jouw bedrijfsfilm maximaal kunnen laten scoren!

Doel van de videofilm - FreshTV

1. Doel van de videofilm

Script voor film bedenken-FreshTV

2. Script vaststellen

Videomarketing strategie-FreshTV

3. Marketing strategie

Succesvolle video lancering-FreshTV

4. Lancering van de video

Video advertenties FreshTV

5. Video Ads

Video CTA-FreshTV

6. Door klikken (CTA)

Peter de Graaf

Peter de Graaf

Videomarketing specialist

Met passie voor het vak kijkt Peter altijd waar de kansen liggen van een succesvolle video of animatiefilm. Ruim 13 jaar ervaring in de TV en Marketing wereld zorgen voor een gezonde dosis kennis die dagelijks wordt aangevuld met nieuwe data die minutieus worden bestudeerd!

Trots op onze Peter vanwege zijn passie voor video, kritische blik en frisse manier van leiding geven. Waar hij gelukkig van wordt? Van zijn vrouw en kinderen!

Bekijk het complete FreshTV team

Bedrijfsfilm laten maken?

Ben je benieuwd geworden naar de concrete voordelen van een bedrijfsfilm voor jouw bedrijf? Wij vertellen je er graag alles over in een persoonlijk gesprek. Of wil je graag meer weten over de mogelijkheden en kansen van videomarketing? Ook daarvoor ben je bij ons aan het juiste adres. We hebben ruime ervaring met het maken van animaties, bedrijfsfilms, video’s voor employer branding en explanimations, om maar eens wat te noemen. Leer ons kennen en kijk wat we voor je kunnen betekenen!

Offerte ontvangen
Of maak direct een afspraak

Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

Veelgestelde vragen

Moet ik zelf met ideeën komen of bedenken jullie alles?

Als doorgewinterde videomakers hebben wij veel ervaring met het schrijven van scripts voor video- of animatiefilms. Op basis van jullie wensen en ideeën laten wij onze denktank draaien om tot een lekker lopend en bovenal succesvol script te komen. Ongetwijfeld hebben jullie al nagedacht over de inhoud van de film. Deel jouw input via ons jouw verhaalformulier!

Kan ik vrijblijvend met jullie sparren over de inzet van video?

Natuurlijk kan dat! Sterker nog, een kennismaking waarbij we de doelstellingen en ideeën bespreken is noodzakelijk om tot succes te komen. Wij serveren homemade smoothies. Neem jij contact met ons op voor het maken van een afspraak? Tot snel!

Hoe krijg ik meer views op YouTube?

Om meer views te krijgen op je YouTube video’s moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Het is zaak dat jij Google/YouTube vertelt waar de video over gaat. Dat doe je door elke video te voorzien van een relevante titel, beschrijving en labels waar belangrijke zoekwoorden worden genoemd. Daarnaast speelt de lengte van de video een belangrijke rol. Is de film te lang? Dan klikt je doelgroep minder snel op de video en kijken ze deze vervolgens ook minder vaak tot het einde uit. Zonde! PS: het aantal views zegt nog niets over het succes van de film. Voor meer informatie neem contact op met onze adviseurs.

+

Doorzoek de FreshTV website

Of zoek direct naar Commercial, Animatie, of Bedrijfsfilm.

+

FreshTV.nl maakt gebruik van cookies. Wanneer u gebruik blijft maken van onze website gaat u hier automatisch mee akkoord en gaan wij ervan uit dat u zonder problemen al onze cookies accepteert.

Psst! Niet fruitig genoeg?