Vandaag gesloten
Bel mij terug

Non-profit marketing

Meer donaties, vrijwilligers of activisten!

  • Vergroot je online zichtbaarheid
  • FreshTV gaat verder

Offerte ontvangen

Non-profit marketing

De laatste jaren ontdekken steeds meer non-profit organisaties de voordelen van marketing. En dat is goed nieuws! Met z’n allen zetten we ons in voor een betere samenleving, maar hier hebben we nog altijd de steun van de bevolking nodig. FreshTV Videomarketing helpt je grote groepen te overtuigen om een gewenst gedrag aan te nemen.

Succesvolle voorbeelden

KiVa School

De inhoud van het anti-pestprogramma KiVa effectief verpakt in een krachtig videojasje.

Leger des Heils

Deze inspirerende film laat zien hoe succesvol werk kan zijn in het hulpverleningsproces.

FreshTV gaat verder

FreshTV gaat verder

Communiceren via beeld is populairder dan ooit. Vooral de jongere generaties zijn gewend om via deze media te communiceren. Hoe jonger de band wordt gevormd met een goed doel, des te groter de kans dat deze meer en structureel wordt gesteund. Het is daarom belangrijk om je met non-profit marketing te profileren waar de jongere generaties zich online bevinden.

Marketing hoeft niet altijd duur of tijdrovend te zijn. Vaak zijn kleine aanpassingen in het begin van het planningsproces al voldoende om een groter effect te hebben. In de theorie zou video één van de meest krachtige communicatietools zijn van een non-profit marketeer. Maar na het produceren van een film hebben organisaties vaak geen heldere strategie, op het plaatsen van de film op social media na.

FreshTV laat je niet in de steek na de productie van je non-profit video. Wij geven je advies over welke non-profit marketingstrategie je het beste aan kunt houden, ook ná de publicatie van je video of animatie.

Vergroot je online zichtbaarheid

Vergroot je online zichtbaarheid

We horen je denken: wat voor non-profit marketing video’s zijn nu geschikt voor de organisatie waar ik voor werk? Goed dat je het vraagt! Non-profit marketing video’s worden gemaakt voor een paar specifieke redenen: je wilt bewustzijn opbouw voor je non-profit organisatie, je wilt anderen erbij betrekken als vrijwilligers of activisten, en je wilt de kijker oproepen om te doneren.

Met een video of animatie spreek je je doelgroep persoonlijk aan. Het vergroot daarnaast ook je online zichtbaarheid en de kans op succesvolle samenwerkingen met andere organisaties. Mensen nemen vaak pas actie naar aanleiding van een video als ze een emotionele connectie voelen.

De video’s van FreshTV zijn echt en we vertellen een hapklaar verhaal dat is gemaakt om te inspireren. Hapklaar als in: redactioneel strak en doelgericht, niet als in: het ontbreken van een verhaal. Daarentegen, we richten ons altijd op de content die jouw publiek graag wil zien.

Wat anderen zeggen...

Namens het gehele team van Effectus-HR zijn wij erg tevreden over de samenwerking met Fresh TV. Wij hebben de samenwerking als prettig ervaren, waar snel geschakeld kan worden en waar op een professionele manier met je wordt omgegaan. Wij kunnen Fresh TV ook aan iedereen aanbevelen en zouden zeker weer samen gaan werken met Fresh TV als dat nodig blijkt te zijn.
Melissa beoordeelde
FreshTV met een
8.6

— Melissa Pelder, Online Recruiter @ Effectus-HR

Mooi eindproduct, kundige mensen en vooral ook heel prettig samenwerken! Absoluut een aanrader.
Daniëlle beoordeelde
FreshTV met een
9.2

— Daniëlle Bekkering, Projectmanager @ Golazo Noord Nederland

6 succesfactoren tot een succesvolle video

Wij weten precies hoe we jouw video maximaal kunnen laten scoren.

Doel van de videofilm - FreshTV

1. Doel van de videofilm

Script voor film bedenken-FreshTV

2. Script vaststellen

Videomarketing strategie-FreshTV

3. Marketing strategie

Succesvolle video lancering-FreshTV

4. Lancering van de video

Video advertenties FreshTV

5. Video Ads

Video CTA-FreshTV

6. Door klikken (CTA)

Suzan Abbas

Suzan Abbas

Accountmanager

Ben jij al overtuigd van de inzet van video en/of animatie? Graag nemen we samen de mogelijkheden van film voor jouw organisatie door. Uiteraard onder het genot van een home made smoothie!

Trots op onze Suzan vanwege haar kritische blik, gedreven persoonlijkheid en zorgzaamheid voor alle collega's. Waar zij gelukkig van wordt? Een plezierige werkomgeving!

Bekijk het complete FreshTV team

Mogen wij voor jou aan de slag?

Bij FreshTV maken we vermakelijke video’s met een simpele call to action. Kom je snel een vrijblijvende smoothie met ons drinken? We gaan graag voor jou aan de slag! Maak een afspraak om te horen wat we voor jou kunnen betekenen op het gebied van non-profit marketing.

Offerte ontvangen
Of maak direct een afspraak

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

Veelgestelde vragen

Hoe krijg ik meer views op YouTube?

Om meer views te krijgen op je YouTube video’s moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Het is zaak dat jij Google/YouTube vertelt waar de video over gaat. Dat doe je door elke video te voorzien van een relevante titel, beschrijving en labels waar belangrijke zoekwoorden worden genoemd. Daarnaast speelt de lengte van de video een belangrijke rol. Is de film te lang? Dan klikt je doelgroep minder snel op de video en kijken ze deze vervolgens ook minder vaak tot het einde uit. Zonde! PS: het aantal views zegt nog niets over het succes van de film. Voor meer informatie neem contact op met onze adviseurs.

Waarom moet ik voor FreshTV Videomarketing kiezen?

Er zijn veel bedrijven die video’s en animaties maken. Aan creativiteit, leuke filmapparatuur en enthousiasme geen gebrek. Wat ons uniek maakt, is dat wij ook kijken naar datgene wat je wilt bereiken met de video- of animatiefilm. Het denkwerk over wie je op welke manier wilt gaan bereiken met je video’s is waanzinnig belangrijk om je videocampagne tot een succes uit te rollen. Wij zorgen dat jouw video zichzelf dubbel en dwars terugverdiend. Met een uitgekiende strategie die al start tijdens het schrijven van het script.

Moet ik zelf met ideeën komen of bedenken jullie alles?

Uiteraard begeleiden wij je bij het maken van het definitieve script en de eventuele voice-over die onder de video komt. Sommige video’s ontwikkelen we helemaal zelf op basis van onze ervaring bij een bepaalde doelgroep, maar over het algemeen hebben we een rode draad van je nodig om tot een goed succesvol script te komen. Dat doen we door met elkaar in gesprek te gaan en/of jou het jouw verhaal formulier in te laten vullen.

+

Doorzoek de FreshTV website

Of zoek direct naar Commercial, Animatie, of Bedrijfsfilm.

+

FreshTV.nl maakt gebruik van cookies. Wanneer u gebruik blijft maken van onze website gaat u hier automatisch mee akkoord en gaan wij ervan uit dat u zonder problemen al onze cookies accepteert.