“Wij geven je advies over welke non-profit marketingstrategie je het beste aan kunt houden, ook ná de publicatie van je video of animatie. “


.

Non-profit marketing

De laatste jaren ontdekken steeds meer non-profit organisaties de voordelen van marketing. En dat is goed nieuws! Met z’n allen zetten we ons in voor een betere samenleving, maar hier hebben we nog altijd de steun van de bevolking nodig. FreshTV Videomarketing helpt je grote groepen te overtuigen om een gewenst gedrag aan te nemen.

.


Bekijk deze twee voorbeelden van non-profit marketing


FreshTV gaat verder

Communiceren via beeld is populairder dan ooit. Vooral de jongere generaties zijn gewend om via deze media te communiceren. Hoe jonger de band wordt gevormd met een goed doel, des te groter de kans dat deze meer en structureel wordt gesteund. Het is daarom belangrijk om je met non-profit marketing te profileren waar de jongere generaties zich online bevinden.

Marketing hoeft niet altijd duur of tijdrovend te zijn. Vaak zijn kleine aanpassingen in het begin van het planningsproces al voldoende om een groter effect te hebben. In de theorie zou video één van de meest krachtige communicatietools zijn van een non-profit marketeer. Maar na het produceren van een film hebben organisaties vaak geen heldere strategie, op het plaatsen van de film op social media na.

FreshTV laat je niet in de steek na de productie van je non-profit video. Wij geven je advies over welke non-profit marketingstrategie je het beste aan kunt houden, ook ná de publicatie van je video of animatie.

Vergroot je online zichtbaarheid

We horen je denken: wat voor non-profit marketing video’s zijn nu geschikt voor de organisatie waar ik voor werk? Goed dat je het vraagt! Non-profit marketing video’s worden gemaakt voor een paar specifieke redenen: je wilt bewustzijn opbouw voor je non-profit organisatie, je wilt anderen erbij betrekken als vrijwilligers of activisten, en je wilt de kijker oproepen om te doneren.

Met een video of animatie spreek je je doelgroep persoonlijk aan. Het vergroot daarnaast ook je online zichtbaarheid en de kans op succesvolle samenwerkingen met andere organisaties. Mensen nemen vaak pas actie naar aanleiding van een video als ze een emotionele connectie voelen.

De video’s van FreshTV zijn echt en we vertellen een hapklaar verhaal dat is gemaakt om te inspireren. Hapklaar als in: redactioneel strak en doelgericht, niet als in: het ontbreken van een verhaal. Daarentegen, we richten ons altijd op de content die jouw publiek graag wil zien.

non-profit-marketing

non-profit-marketing-freshtv


.

Suzan Abbas - FreshTV

Mogen wij voor jou aan de slag?

Bij FreshTV maken we vermakelijke video’s met een simpele call to action. Kom je snel een vrijblijvende smoothie met ons drinken? We gaan graag voor jou aan de slag! Maak een afspraak om te horen wat we voor jou kunnen betekenen op het gebied van non-profit marketing.

.