“Verberg je niet langer. Het is tijd om online te stralen!”


.

Online marketing

Internet heeft de afgelopen jaren een forse groei doorgemaakt. Samen met de Scandinavische landen behoort Nederland tot de koplopers in het gebruik van internet. Ruim driekwart van de Nederlandse bevolking heeft toegang tot het internet. Omdat het internet bedrijven en organisaties in staat stelt om beter met hun klanten en potentiële kopers te communiceren, speelt online marketing een steeds belangrijkere rol in de strategische planning en ontwikkeling van marketingstrategieën.

Dankzij het hoge (geografisch) bereik en de verschillende marketingfuncties die online marketing kan vervullen, zijn we er bij FreshTV Videomarketing van overtuigd dat internet een belangrijk onderdeel zou moeten zijn van de marketingstrategie van elke detaillist. Van begin tot eind denken wij met je mee over welk succes je wilt bereiken op het internet en welk type videocontent je helpt om die doelstellingen te behalen. Verberg je niet langer. Het is tijd om online te stralen.

.


online-marketing

online-marketing

Online marketing: meten is weten

Het mooie van online marketing is dat alles meetbaar is. Je ziet direct wat het effect is en weet dus snel hoe (goed) jouw online campagne of strategie scoort. Dankzij de lage kosten van het betreden van markten via internet en de eindeloze verbetering van zoekmachines als Google kunnen zelfs kleine lokale bedrijven hun afzetgebied – de markt waar potentiële klanten zitten – uitbreiden van de directe omgeving tot in principe de hele wereld.

Online video, de markt waar FreshTV zich op richt, wordt steeds groter en belangrijker: zet je marketingbudget daarom verstandig in en kies voor FreshTV. Samen kijken we welk online video-platform het best bij jouw organisatie past. Wordt het YouTube, Vimeo of toch Vine? Als jij de juiste boodschap via het juiste kanaal op het juiste moment bij de juiste doelgroep op de juiste locatie wilt hebben, staan we bij FreshTV te popelen om jouw onderneming, groot of klein, hogerop te krijgen.

Online videomarketing: flexibel en snel

Volgens de Online Video Monitor 2015 staan de komende jaren interactieve video, instructievideo’s en social video bovenaan het verlanglijstje van marketingprofessionals. Online videomarketing draait om kwaliteit en niet om kwantiteit. Bij FreshTV zetten we internet daarom op interactieve wijze in: van het bedrijf naar de klant en van de klant naar het bedrijf. De flexibiliteit en snelheid van het internet anno 2016 stelt ons in staat om prijzen, reclame-uitingen of zogenoemde real-time social media marketing (waarbij een merk inhaakt op een actualiteit) snel aan te passen.

Bij FreshTV gaat het ons niet om het bereiken van een nieuwe doelgroep, nee: wij gaan en staan voor het bouwen van merkvoorkeur en het bijdragen aan de conversie. Zou jij over vijf jaar tijd dit artikel nog lezen? Of zou je het kijken, in videoformaat? Bij FreshTV weten we het antwoord wel. Hopelijk zien we je gauw voor een vrijblijvende frisse smoothie!